Home » Περιλήψεις Βιβλίων

Τι θα ήθελα να γνωρίζω όταν ήμουν 20 [περίληψη βιβλίου] (νέο υλικό)

Submitted by on February 10, 2018 – 11:55 amNo Comment
Τι θα ήθελα να γνωρίζω όταν ήμουν 20 [περίληψη βιβλίου] (νέο υλικό)

Η  Tina Seelig είναι καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια στον κόσμο. Στο bestseller βιβλίο της What I Wish I Knew When I Was 20: A Crash Course on Making Your Place in the World” επιχειρεί να βοηθήσει τους νέους αναγνώστες να αντιμετωπίσουν τη ζωή με δημιουργικότητα. Στο βιβλίο θα βρείτε παραδείγματα από τα μαθήματα της στο Στάνφορντ για το πώς παρακίνησε φοιτητές της να ψάξουν να βρουν λύσεις πέρα από τους καθιερωμένους κανόνες ή την πεπατημένη λύση.

Κάποια από τα παραδείγματα πιθανώς θα σας φανούν “ρηχά” ή άσχετα με την πραγματικότητα. Σκοπός του βιβλίου δεν είναι να σας προτείνει έτοιμες και μασημένες λύσεις. Στόχος του είναι να σας κάνει να προβληματιστείτε για τρόπους με τους οποίους μπορείτε να γίνεται πιο δημιουργικοί και αποδοτικοί στην ζωή σας.

Όσο αφορά την Ελλάδα κάθε χρόνο εδώ και δεκαετίες οι σχολές κλείνουν με καταλήψεις. Οι φοιτητές δραστηριοποιούνται και κινητοποιούνται για τα δίκαια ή άδικα αιτήματά τους και προβαίνουν σε συλλογικές δράσεις. Πέρα από τις καταλήψεις, τις πορείες, τους χορούς ή τις εκδρομές, όμως, πόσες άλλου τύπου, δημιουργικές και παραγωγικές για το ίδιο περιεχόμενο των σπουδών σας, δράσεις έχουμε;

Για παράδειγμα, πού έχουμε:

  • Τα journal clubs; Αναφέρομαι σε ομάδες ανάγνωσης που θα μοιράζονται το πάθος τους για το αντικείμενο εξασκώντας τις δεξιότητές τους στην ανάγνωση και την κατανόηση της ερευνητικής βιβλιογραφίας
  • Τα science cafe; Αναφέρομαι σε ομάδες παρουσιάσεων και συζητήσεων επιστημονικών θεμάτων. Τα θέματα αυτά δεν χρειάζεται να είναι επιπέδου αστροφυσικής, μπορούν να άπτονται των ενδιαφερόντων σας (π.χ. η νευροβιολογία του σεξ και της αναβλητικότητας, τεχνικές για να προγραμματίσεις το χρόνο και τη ζωή σου, η νευροβιολογία των συναισθημάτων και της αναλυτικής σκέψης, κοκ).
  • Τις ομάδες συμβουλευτικής; Έχει σκεφτεί κανείς πόσο πολύτιμη είναι η υποστήριξη των νέων φοιτητών από τους παλαιότερους σε επίπεδο συμβουλευτικής και υποστήριξης 1 προς 1;  Πολύτιμη όχι μόνο για τους νέους αλλά και για τους παλαιότερους φοιτητές. Το μέντορινγκ και η καθοδήγηση αποτελούν διαδικασίες στις οποίες εναλλάσουμε τακτικά ρόλους στην ζωή μας. Ποιος ο καλύτερος τρόπος να μάθουμε να τις αξιοποιούμε αποδοτικά αποδοτικά από την ίδια την σχολή;

Σκεφτείτε πόσο μόνο τα 3 παραπάνω παραδείγματα καλλιεργούν τις έννοιες της ομαδικότητας, της επικοινωνίας και της συνεργασίας ήδη μέσα στη σχολή. Με θέμα την ίδια την σχολή και κερδισμένους πρώτα από όλα εσάς τους ίδιους.

Παρακάτω μια σύντομη περίληψη του βιβλίου (1ο μέρος: 14 λεπτά, 2ο μέρος: 11 λεπτά) από το ➡ MedSchoolInsiders.

Share this...
Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email

Leave a comment!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.