Home » Εκπαίδευση

Social media και αγορά εργασίας. Η περίπτωση του Linkedin (Γραφείο Διασύνδεσης Α.Π.Θ.) (παλιό υλικό)

Submitted by on November 16, 2012 – 9:30 am2 Comments
Social media και αγορά εργασίας. Η περίπτωση του Linkedin (Γραφείο Διασύνδεσης Α.Π.Θ.) (παλιό υλικό)

Μια ακόμη ενδιαφέρουσα εκδήλωση του Γραφείου Διασύνδεσης Α.Π.Θ. ήταν αυτή που αφορά τα “Social media και αγορά εργασίας. Η περίπτωση του Linkedin“. Η εισήγηση του σημερινού βίντεο πραγματοποιήθηκε από τον κ. Αντωνίου Σταύρο, στέλεχος της Grecruitment, στις 7 Ιουνίου και του 2012 και κατά τη διάρκειά της παρουσιάστηκαν αναλυτικά τα γιατί και πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα κοινωνικά δίκτυα για επαγγελματικούς σκοπούς. Φυσικά κυρίως το Linkedin μιας και αυτό είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο που υπάρχει στο διαδίκτυο αυτή τη στιγμή. Όπως επισημαίνεται και στο βίντεο, η παρουσίαση αυτή αφορά κυρίως την εύρεση εργασίας στο εξωτερικό. Ανεξαρτήτως των σκοπών, θα σας πρότεινα να την παρακολουθήσετε έτσι και αλλιώς!

Το βίντεο της συγκεκριμένης ομιλίας δεν συνοδευόταν από το αρχείο της παρουσίασης. Σαν συνοδευτικό υλικό σας δίνω μια σειρά από μικρά βίντεο με πρακτικές συμβουλές για το πώς να στήσετε το online προφίλ σας στο LinkedIn. Τα βίντεο αυτά παίζουν το ένα μετά το άλλο στο δεύτερο βίντεο που βλέπετε σε αυτή τη σελίδα.

Ίσως θέλετε να ρίξετε μια ματιά και στα παρακάτω:

Share this...
Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email

2 Comments »

  • SEO says:

    Πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο post. Θα ήθελα να προσθέσω ένα tip που αφορά στην πιό δύσκολη ίσως ενότητα του LinkedIn profile, το summary. Συνήθως σε αυτή την ενότητα οι περισσότεροι επαναλαμβάνουν το βιογραφικό τους, γεγονός που και κουραστικό είναι και δεν είναι χρήσιμο. Είναι πολύ αποτελεσματικότερο να αναφερθούμε στο τι μπορούμε να κάνουμε για τους υποψήφιους εργοδότες ή συνεργάτες ή πελάτες μας. Για παράδειγμα το να γράψουμε ότι είμαστε πτυχιούχοι φιλολογίας δεν θα προσθέσει κάτι στο επαγγελματικό μας profile. Το να γράψουμε όμως ότι παραδίδουμε ιδιαίτερα μαθήματα έκθεσης σε μαθητές του Λυκείου ακολουθώντας μια βιωματική προσέγγιση αυτομάτως θα μας διαφοροποιήσει από τους ανταγωνιστές μας και θα αυξήσει τις πιθανότητες να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον των υποψηφίων πελατών μας.

Leave a comment!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.